cypern: nu kommer vi! ;)


Ikväll bär det av till ayia napa.. Ikväll, ikväll, ikväll.. Resan som vi har pratat om i flera månader sätter igång ikväll.. Ahhh :) Kring 16.30 bär det av söder över i landet, och sen vidare ner på kontinenten. :D Jag är så nervös att jag skakar men samtidigt så glad så att jag inte kan sluta le. Två veckor vid havet! Två veckor med tre av mina favorit-tjejer. Det kommer bli klockrent, och jag kommer få nya fräknar till min annars ljusa lilla hy, underbart! :D
När jag kommer hem vet jag dock inte riktigt.. förhoppningsvis 20/6, men just nu lutar det åt att jag sätter mig på tåget från arlanda direkt ner till göteborg och då blir det ytterligare 6 veckor borta. Men kommer det upp något midsommarfirande här hemma som jag bara inte kan missa så känns 20/6 mer aktuellt.. ;)

Nu ska jag sy upp axelbanden på en av alla de miljoner klänningar jag packat ner.. jag kan nästan slå vad om att jag får betala övervikt.. då är det köört. Humhum, nej men då var det dags att sätta igång igen då!

Ha det underbart bra här hemma så ses vi när vi ses!

Sol, hav och naket!
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback