Lögner

Neej jag ljög! Jag är inte alls i samma form som jag brukar. Faan! Vågen visar förvissa bara ett kilo ifrån men mina kläääder :( Kom hem idag från 7 veckor på utflykt och verkligen längtade hem till kläderna jag glömde att packa ner.. Men vilken besvikelse :( Mina älsklings jenas! Mina nya jeans! Mina toppar! Mina linnen! :( Hela jävla garderoben!! Jag skiter väl i att jag har gått upp i vikt men jag skiter inte i att mina kläder inte passar!! Vad gör man?? Förvisso har jag bara 0 kronor i plånboken men även om jag hade haft pengar så känns det förjäävligt att lägga sånt på kläder. Jag har ju kläder! Massor av kläder! Men försmmmmååå kläder! Vad ska jag ha på mig? Mina klänningar funkar inte i alla väder. Jag håller nästan på att börja gråta. Jag ska packa nu och ingenting funkar! Man kan inte växa ur kläder. Jag har inte råd att växa ur kläder! Jag är 172 cm lång och väger 53 kg det är iiiiiingenting men ändå känner jag mig som universums största knubbsäl just nu. Äckel äckel!

Ska man få lov till att matvägra? Börja spy upp maten? Springa femtioelva mil om dagen och bara äta brödsmulor?
Nej usch, jag älskar mat och mat älskar mig. Det får helt enkelt ordna sig på något annat sätt. Tills dess får jag väl gå naken och hoppas på det bästa.
Men förbaskade kläder som ska krympa ;)

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback