hem ljuva hem


Ja så var man hemma igen då.. Skönt? Nej fiikatten! Är inte alls särskit sugen på det här stället om jag ska vara alldeles uppriktig. Inte nog med att vi fick byta strålande sol och 30 grader varmt mot piskande regn och åska, nej alla flickorna är borta också. I alanya, de asen!
Men jag är så nöjd med den här sommaren, så där riktigt drygt suuper nöjd. Har myst på så att det bara skriker om det! Och så kommer dalarna med spöregn, nej ujujuj! Besöket i norr var över förväntan. Har haft en perfekt vecka, så när det var dags att åka imorse kändes det allt lite sorgset. Men vatusan, blir nog bra här hemma ändå ska vi se! :) Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för.. först o främst blir det väl en sanering.. och det behövs! Sen ska det tvättas och packas om, och så kanske ett litet krogbesök i mora om det vill sig. Men det känns en smula för ansträngande just för tillfället :) Imorgon bär det av till borlänge och sen vidare till falun.. Så några dagar slipper ni mig igen era små öwdalslusar!
Nuu ska jag inta duschen och se om det går att bli någorlunda ren igen.
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback