resor ska bokas


Haft en oerhört lugn fredagskväll.. tränat, bastat, duschat, myst ner mig i soffan med bok och the. Riktigt skönt må jag säga.
Har också sökt resor för fullt. Är meningen att vi ska boka dom imorgon. Lutar mest åt Egypten, Hurghada, men mammsen vrångar och vill till Turkiet, Incekum. Men vafasen, blir två underbara veckor med sol, bad och stränder i vilket fall, så spelar inte så stor roll. Egypten känns ju iofs bäst, eftersom det iallafall blir två veckor i turkiet (men då tillsammans med vännerna)  i juli/augusti, Göttgöttgött =) Vill iväg nu jag! Så skönt!
Ge mig lite sol bad och nya fräknar så blir jag kalasnöjd! Men nu är det en varm säng som väntar, nästan lika bra ;)
/hoppas ni har haft en lite mer fartfylld partynatt än vad jag haft! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback