Nytt år, nya tag? =)

2006 är här. Infirandet av det nya året var kanon. Inledde kvällen tillsammans med släkten, härlig middag, så när det var dags att avancera härifrån kände jag mig riktigt tung..nästan så att klackarna gav vika ;)
Fortsatte det hela med dans, sång, och en massa snackande tillsammans med 17 av mina heta brudar. Sen blev det en spännande promenad upp till Micke, haha jaa.. höga klackar och nyårslycka går inte riktigt ihop.. Så när vi väl klarat av alla backar så var vi mäkta stolta över oss själva. Tolvslaget skålades in och stämningen var helt klart på topp. Hade riktigt skoj där uppe och var massa trevligt folk.. sen avrundade jag kvällen på annat håll.. och var inte så jäkla pjåkigt det heller må jag säga ;D

Nu har det gått några dagar på det nya året.. och jag är förbaskat nöjd själv faktiskt. Det här året kommer förhoppningsvis bli lika fint som det förra, blir det det så blir det perfaaa.
Nytt år, nya tag. Och inga jävla nyårslöften; min levnadsstandard är ändå så hög som den kan bli!! ;)

/  nu ska det iväg och svettas på gymet och sen blir det till att plugga matte. Tjooohoo vilken kväll!
- maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback