Lördag


Sov pinsamt länge imorse.. men var så mycket bråk igår kväll så kändes skönt att få sova ut ordenligt. Men jag hatar att gråta mig själv till söms. Äckeltårar! Jag fattar inte varför det alltid ska bli så där.. Så onödigt! För är bara skit du o jag bråkar om ändå.. ingenting som är av vikt iallafall! Gick bara in och hämtade täcken och kuddar och gick o la mig i ett annat rum inatt.. och idag har vi inte ens tittat åt varann. Tönterier!

Ikväll blir det nog till att kika iväg på middag med jansson, och sen drar jag mig nog hemmåt. Partajandet får brudarna nog klara själva även ikväll.. jag har blivit alldeles för trött o seg för såna där ungdomligheter ;)

Nu ska jag smita iväg och träna o sen får vi väl se vart resten av dagen tar vägen.. borde plugga.. Måste plugga.. men lär inte få mycket nyttigt gjort. Som vanligt..

irriterad, seg och förbaskat trött på det mesta / maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback