Födelsedagar

31411-20


Födelsedagar på ingång.
Idag sprang Maria och David iväg och fyllde 18. På måndag är det Janssons tur. Och på torsdag träder jag in i vuxenvärlden ;)
Känns riktigt bittert att behöva bli äldre faktiskt. Visst, 18 är väl ingen ålder men sen så vipps är man 108.. Jag trivs så bra så här så.. Är bara nördar som är myndiga! :)

Veckan har varit skapligt bra.. blev något litet extra mysigt avbrott faktiskt.. det gillar vi!
Annars har den mest rullat på i vanlig takt.. träning, pluggning städning, diskning, matlagning, sovning.. tjohooo vilket liv majsan! Fasen, måste bli ändring på det här snart. Bittert så man bara töntar bort sitt liv.. måste ju ta vara på det nu när jag snart är gammal och grå och då allt är försent! eller njae, trivs sagt ganska bra i mitt inrutade lilla svenssonliv, varför byta ut det? ;D

Igår blev det hockey med grabbsen, riktigt trevligt må jag säga. Dock var spelet nästan pinsamt trist. Men jag och pontus planerade in den första krogrundan tillsammans.. haha, känns som att det inte kan gå annat än illa då vi två ger oss ut i dimman hand i hand! Men vafan, lätt att vi ger det ett försök. :)

Var tänkt att jag skulle tillbringa helgen med min fader. Vi hade planerat så iallafall.. men så vankades det födelsedagsmiddag hos jansson, och det känns lite halvtrist att missa.. Men vi får väl se hur det blir. Känns inte riktigt lägligt att ställa in planerna med pappsen så här i sista stund. Så lutar åt hemmamys, bastubad och träning tillsammans med honom. Men lär visa sig!

Nu ska jag iväg och springa av mig lite på bandet.
äckelväder!! / majaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback