uppdatering på lurigheterna


Ja.. vad kan man säga? Jag har världens finaste vänner! Ni gjorde mig så glad så det knappt går att beskriva. Tack för en underbart fin dag/kväll/natt!

Klockan tre igår eftermiddag slog jag mig ihop med janni.. nervösa som två små barn (vilket vi inte är eftersom vi numera är stora och världsvana 18åringar..öhm..) Sen bar det av.
Vi var iväg på en ca 4timmars hudanalys och det var så förbaskat skönt så det finns inte! Så rena har vi nog aldrig varit :) Det hela avslutades med att jag och J fick varsinn makeup gjord.. Ingen komentar om följderna på detta.. hahah.
Sen bar det av igen. - till ett smällfullt hus med (lika fulla) brudar! Underbart fin middag. Och efterrätten var en klass för sig! Skiiiitgott :) Sen fick vi fina presenter och alla sjöng så fint så fint!
Efter middagen så bar det av på partaj. Massa folk. En massa dansande (Ja.. jag ska försöka bli bättre på mina buggmoves ;) ).
Tyvärr så gick både det ena och det andra sönder.. allt från glas till dörrar och bord. Illailla.
Men kvällen blev jättefin. Och jag är så glad för att jag har er!
Dock så måste nog ni falubrudar få in lite mer rutin.. för det där funkar ju inte! haha ;)


Du vet att jag tycker om dig mer än något annat i hela världen. Att du var med igår gjorde en fin kväll hela en miljon gånger finare! Jag älskar dig så det gör ont och det vet du! Du är min bästaste bästa vän.. och jag vet att jag kanske varit dålig på att visa det den senaste tiden.. förlåt.. men du är det finaste jag har! Du får aldrig försvinna ifrån mig!!



tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback