underbar kärleksdag!


Dagen blev fullspäckad utav kärlek!
Om nu kärlek är att ligga i sängen och ha så ont i magen så man bara gråter, eller om kärlek är att hosta, hosta och hosta (som dessutom gör att det gör ännu mer ont i magen) för att sedan hosta ännu mer och få spendera hela natten på golvet i badrummet för att man hostar så mycket så att man kräks. Och sen få en snilleblixt xantal timmar senare och inse att man kanske kunde ta med sig en hink och lägga sig i sängen. Betydligt mycket skönare än badrumsmattan kan jag lova!
Men till skolan masade jag mig.. ett antal timmar för sent.. Men ändå! Var där en stund, och tog sen bussen hem till älvdalen. För jag hatar att ligga ensam i min lägenhet när jag inte mår helt 100. Som när jag kom ner och blev magsjuk en måndagsmorgon.. Kylskåpet var tomt och det var fel på både värme och vatten. Var så pass svag att jag inte ens kunde ta mig iväg och handla.. Men så kom aein på onsdagen och hjälpte mig. Fick både mat, tidningar och godis :)
Men inte spenderar jag en dag till i den där lägenheten om jag inte mår tipp topp. Icke så nicke! Nej då är det skönare att vara här hemma och bli ompysslad av pappsen. För det ska jag bli nu.. Ska smita iväg och krypa upp i soffan för lite mer ostittande. Sen blir det nog en tidig säng. Älskar att vara hemma! Finns fasen inget bättre!!

Lycka till ikväll Emelie, alla detaljer imorgon! :) :) :) :)


Maja



(jag är nog inte sjuk egentligen.. är nog bara jag som vill mörka att jag är ensam och bitter på alla hjärtans dag! ;D )

Kommentarer
Postat av: :P

haha, där ser man! Skönt o veta att man inte va den enda som satt hemma o va olycklig! ;)

kram påre majsen//smålänningen

2006-02-19 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback