Trist dag!

Ännu en dag hemma.. hade planerat in en liten fin vinterpromenad längs älven för att få lite luft. Men nu är det alldeles grått på himlen, det stormar och snö/regn piskar mot fönstren. Så jag tror att jag står över. Tänkte att jag skulle byta ut promenaden mot några längder i simhallen.. men det var tydligen inte min hals med på. Träna får jag inte heller göra. Och ingen annan är hemma. Känner mig helt instängd! Så jädra tråkigt att bara vara hemma och vara sjuk. Ringde frida för lite skvaller.. hon var så sjuk att det inte ens gick att höra vad hon sa.. lillstumpan. Hon var påväg till Hassala för att smitta ner lite folk, det enda rätta det! Och på lördag kommer hon hem. Ska bli så roligt! Har saknat henne i massor! Äntligen lite annat än mina moringar att snacka med ;) Dessutom kommer hon ner och bor hos mig i mora några dagar, så mysigt så! Något att se fram emot i detta äckelväder iallafall.
Jag borde göra något nyttigt nu.. känner mig helt värdelöst seg. Trååkigt! Är så rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Så nu går jag o lägger mig i badkaret med lite ljus och musik och ägnar mig åt ännu mer självömkan! För är grymt synd om mig just nu! ;D

Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback