Slutkörd


Känner mig helt slut i hela kroppen.. Har blivit en massa spring idag.
Var snärrt på snöstorm när vi gav oss iväg mot falun imorse. Jag försökte lätta upp stämningen med att leka bilfärg. Jag höll på att förlora stort.. men då ändrade jag reglerna lite, så vann rätt rejält. Johans vita bilar byttes ut mot rosa med prickar, och då hade han inte en chans mot mig! Vilken storförlust grabben! Sen tyckte jag att vi kunde bilda meningar av de mötande bilarnas registreringsskyltar.. men eftersom snön öste ner så såg vi inte särskilt mycket. Och Johan var väl måttligt road av mina lekar. Tillslut röt han i åt mig att det var dags att sova.. Hm, tråkmåns! ;D
Vi snurrade iallafall runt hela dagen.. Kikade i alla affärer minst åtta gånger och så spanade vi in en massa hetingar. Finns en hel del utanför byns gränser faktiskt.. det trodde vi väl aldrig! :)
Sen var det dags att dra sig hemmåt.. till johans stora förtjusning var jag lika slut som honom, vilket gjorde att jag slumrade in i ungefär samma sekund som vi lämnade falun. Så vi myltade på där, för att sen vakna och svulla lite godis. Bussresan hem blev riktigt mysigt.. även fast det var för mörkt för att leka bilfärg!

Denna kväll kommer nog bli förbaskat lugn. Var lite tankar på att gå ut på krogen tillsammans med jan, men tror att jag ska skippa det. Blivit rysligt förkyld och är nog alldeles för trött. Partyt får du stå för ikväll J :)

Nu ska jag sminka av mig, borsta tänderna och sen blir det till att mysa ner sig i tvsoffan med en massa täcken och kuddar. Sover gör jag nog inom en snar framtid..
Majaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback