Släpp mig nu!


Ja nu får jävlar i mig dessa virus ge vika! Jag haaatar att vara sjuk! Inatt kom febern som aldrig förr och nu är snärrt på första gången jag har orkat hålla huvudet uppe sen igår. Shoppingturen igår (var det igår?) tog rejält hårt på kroppen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh jag orkar inte vara äckelsjuk längre. Fyra dagar kvar i skolan och då ska jag fasen vara där också.. har jättemycket att göra men det funkar ju inte när jag är sjuk. Kommer säkert bli sänkt i vartenda ämne. Äckeldryygt!
Finns nog ingen i heela världen som mår lika dåligt som mig just nu ;) Det kanske ser ut som jag har en liten förkyldning.. Men jag skulle nog hellre kalla mig döende! Det är bergis mest synd om mig av ALLA på hela jorden!! :)


Jag? Tycka synd om mig själv? Neeej..

/ Maajaaaaa



melodifestival snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback