dags att skaffa sig ett liv


Jag känner verkligen att det är dags snart.. Dags att skaffa dig ett liv. För hur jäkla tragisk framstår inte jag efter helgens bravader? Gode Gud! Okej.. nu var det ett ytterst fåtal som fick uppleva det hela.. Eftersom jag hann ta mig i kragen och inse att 'nu är det nog dags att gå och lägga sig'... Men tyvärr så hörde mina älskade föräldrar till den lilla skaran. "Pappa.. pappa, jag är full. Jag är fruktansvärt jättejättefull, jag mår jättedåligt så var inte arg.. var inte arg, kom och hämta mig, snälla.. pappa du.. förlåt..men jag är så jävla full" Ja.. så hade jag tydligen sagt i telefonen när jag ringde honom i lördags natt. Jävligt pinsamt. Men kärleken mina föräldrar gav den natten var länge sen jag kände! De kom ut och hämtade mig, hjälpte mig in, hjälpte mig i badrummet och lyssnade på mina svammlande uttalanden med ett leende, hämtade hink, vatten och stoppade om mig i sängen mitt emellan dem. Sen tog de hand om mig hela söndagen som om jag var fyra år och hade någon livshotande barnsjukdom. Inte som om det var mitt idiotiska fel, för det var det ju. Jädrar så amatörmässig jag känner mig. Men men.. det kan hända även den bästa.. eller öhm.. jaa.. kanske inte egentligen ;) Men rätt stolt över att ingen annan hann märka hur pass pinsam jag var. Jag gled helt enkelt bara ifrån min lilla barstol när jag kände att det var dags. Helt smärtfritt för allmänheten faktiskt. Inget dansande på borden där inte, haha. nej men fyy.. nu blir det lugna puckar ett tag framöver! Inte minst för pappas skull! Hans lilla prinsessa.. haha, stackare! :)
Var meningen att det skulle bli mora för hela slanten till helgen. Men det har jag som sagt styrt av och blir istället en skön kväll med film, mys och träning istället. Lika bra det känner jag! :)
För brudarnas del blir det utgång redan imorgon igen. Så ni kan ju alltid slå följe med dom.. en sådan kväll kan bara inte bli trist! :)

Nu ska jag fortsätta med lite mat.
Hoppas er helg blev lika lyckad som min! ;)
/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback