mora


Drar mig ner mot mora idag.. ska fira en lite sen julafton ihop med min äkta hälft. Ska bli skönt.. men mjukisbyxorna fick jag lov att lämna hemma.. och så skulle jag kamma håret.. hmm.. kanske behövs ställas lite krav på min hygien och mitt yttre för att det ska bli någon ordning!? jag som alltid är så fräsh! ;)

Det blir ett litet besök på sjukhuset också.. mamma har varit där sen igår morse och blir kvar även i natt, så ska åka upp med lite saker till henne och morfar.. Min moster flyger hem från australien inatt också, hon landar här på fredag, två veckor tidigare än vad det var tänkt.. eftersom morfar kanske inte är kvar då.. bllääääää :( :( :(
Men på julaftonen när vi fick hämta hem morfar ett par timmar på dagen, så satt vi i bilen och han konstaterade att  "det var väldigt vad jag skadade mig på det där idrottsevenemanget.. hamnade på sjukhus och allt!" Han var helt övertygad om att han skadat sig i ett finallopp och det var därför han var inlagd på sjukhuset.. sötnos! :)

Och mormor är så duktig! Vilken krutgumma det där är! Helt jäkla underbar!

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback