måndag

Så var man inne på ännu en måndag. om exakt två veckor är det dagen efter julafton.. trist att det är över :) Men tiden går så fort. Jag tjatar grymt mycket om det men satan i gatan så fort tiden går!! Jag blir nästan stressad! Förra veckan trodde jag att det var onsdag även fast det bara var tisdag och vilken lättnad det blev när jag insåg att jag hade + en dag! Jag hade en hel dag extra och det kändes så bra! Jag skulle vilja ha massor med dagar extra... alla veckodagar x 2 skulle vara finfint faktiskt! Då är det måndag i dag och måndagmåndag i morgon. Vad skööönt det skulle vara! Men om bara 4 små ynka dagar är det fredag.. Den fredagen betyder studentfest med jultema.. När jag fick höra det blev jag skitsur och "vafan jultema?? Så här efter jul kom på nått bättreee!" Då hade alltså julen redan varit enligt mig men det har den ju inte? Jag har skitdålig koll på läget och även fast jag är helt medveten om att det är TVÅ VECKOR kvar till julafton (härligt härligt) så skulle jag säkert kunna få för mig att midsommar står för dörren.. om inte annat så ser det ut så iallafall. Och studentfesten ja, verkar som det är rätt många som ska dra sig dit, skitkul isåfall! Dock har jag planer på att banga för vi smiter iväg till valbo lördagmorgon vid halv sjutiden. Ahh, shopping! :D Jag älskar Ikea!
Nu har tiden rusat iväg av bara tusan - IGEN!
bussen går om tjugo minuter så ska kasta mig iväg för ännu en underbar vecka!

Majaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback