Lager 157


Lördag lördag lördag.. Helgen är snart slut och jag kom hem för bara en stund sen. Klockan ringde sex imorse och sen bar det av till valbo och Ikea. Heldag och en massa spring. Blev mora inatt och klassfest igårkväll. Så det känns inte riktigt som en riktig helg eftersom en riktig helg ska spenderas i älvdalen. Men ibland kanske man måste lätta lite på sina priciper.. jag vet inte.. Hursomhelst så stannade vi i allafall i Sågmyra (som ligger mellan rättvik och leksand) på vägen hem från ikea. Vi intog "Lager 157" och det var verkligen värt ett besök! Öppnade i lördags och jag var lite halvskeptisk till det hela.. trodde att det skulle vara mest skit men det var grymt mycket fina märkeskläder till mer eller mindre Halva priset! Åk dit! :)

Den 27e bär det av på kryssning med en massa härliga människor. Bland annat med tjejerna och Christoffer, och tillsammans med dom kan det inte bli fel :) 30 personer är vi och kanon kommer det bli! Jag är grymt sugen på buffén! Det kommer bli bra! Pillan ska med också, så blir inte bara vi sega urälvdalingar ;) Tillsammans med henne ska jag kyssa åland!

Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen ska jag hoppas på att någon har varit o köpt godis för attsingen så sugen jag är på tvsoffan, duntäcket och en redig godispåse. är det lördag så är det lördag, och utelivet lämnar jag över till andra :)

Maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback