fyra

Klockan är snart fyra och min hjärna har fortfarande inte kommit igång än.. Jag är så trött! Hela kroppen och huvudet och allt känns som en grå hemsk, seg, tung massa. Och så sitter jag här och försöker skriva ihop ett arbete, det går åt helvete :)
Igår var vi nere i ishallen på "Luciafestinatt", jag har inte varit där på år och dar känns det som, men blev hemskt mycket nostalgi från när man gick i sjuan och tyckte att man ägde dansgolvet :) Jag och C kikade ner för att, som de flesta andra, kika in hardcore superstar, och de var inte så pjåkiga ändå :) Dock smet vi hem innan alla vilda barn fått sikte på utgången eftersom vi ville slippa den värsta trängsen.. jag kände mig ganska gammal när jag stod där och tittade på alla glada tjejer i 13årsåldern som skrek halsen av sig medan jag beklagade mig över ljudnivån, tog till öronproppar och försvann hem till sängen i skaplig tid. Jag ville nästan vara tillbaka där för 5 år sen. Fysjutton så roligt vi hade! Och drogfritt är det och har alltid varit och det är skitbra att de håller så hårt på det! Mer drogfria arrangemang tack! över 1500 ungdomar dök upp, skitbra!!
Innan dess var det inflyttningskalas på näset, det var mysigt. Liam var killen hela dan :)

Nej nu ska jag fortsätta mitt arbete.. och sen ska jag sova lite middag och äta pitepalt! Mm!!

maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback