veckan


Jag börjar bli för gammal för sånt här ;D
Full rulle onsdag natt och torsdag natt. Jag vet mycket väl att det blir utgång även ikväll och att det är planerat partaj imorgon. Men nog har jag mäkta roligt så att man är lite halvsliten får det väl kanske vara värt! Och så nästa vecka smäller motor&musik igång så tills dess ska jag vara utvilad och taggad till tusen :P
Kvällen ser jag fram emot mer än mycket, Sara ska firas så alla små flickorna ska mötas upp i lort. Sen blir det utgång, wasa? tältet? Och på lördag blir det pillan så det skriker om det :)
Nej nu ska jag laga till lite mat och sen ska jag springa till bussen med min lilla packning.
Aein nästa!
Maja


Kommentarer
Postat av: Börje

"att man är lite halvsliten får det väl kanske vara värt"? Det är ju det som är hela idén!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback