torsdag


daamdelidaaam..
jag kan inte ens tänka klart! Jag blir bara förvirrad.. Ledsen? mest arg tror jag..? Eller irriterad kanske..?
Besviken! På allt. Men ändå grymt imponerad. imponerad över att folk kan hålla skenet uppe och bre på något så djävulskt. Att man kan slingra sig och ljuga så där.. rätt hätfigt ändå. Varför kan inte jag det? Varför är jag en öppen bok som man knappt behöver öppna innan man vet exakt vad den handlar om? precis vad den vill säga och exakt vad den försöker dölja?
Jag måste försöka skärpa mig. Men samtidigt är jag så nöjd över att jag fortfarande känner mig så himla liten, liten och naiv! Det tror jag behövs.. jag tror iallafall att jag behöver det. För då tar inte saker så hårt.. då bryr man sig inte så mycket om sånt som kanske hade krossat en totalt om man hade haft vett att förstå bättre. Jag vill fortsätta vara liten och jag vill fortsätta trivas. För jag trivs. Och är glad.. ändå. Man ska inte gråta över spilld mjölk. Jag gråter iallafall inte, den smakade nog skit ändå. Jag är inte ledsen idag, inte den här gången. Det är det inte värt. Inte överhuvudtaget. Så lite vett har jag nog ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback