sol, glass, frida & kebab

Idag åt jag sommarens första glass. eller nej okej, sommarens andra glass. men den första i strålande solsken :) Har varit ute hela dagen och bara haft det alldeles alldeles skönt. Solen har gassat och hallonen har nästan skrikit efter mig! ;) Och igår blev det sol och bad. Och kebab! haha, är det enda jag och frida pratat om numera känns det som. Kebab nummer två i hela mitt liv intogs igår.. men då ska det kanske tilläggas att det var kebab nr 2 på bara en vecka. Så det börjar gå utför :D Sen blev det en galet fin kväll nere vid älven. Jag och frida och så massa bärplockare.. mm.. ;)
Och imorgon hoppas vi på sol igen. Sol och bad! sol baaad, glass, frida och kebab! :D Och jonas! Vi har haft några skitfina dagar tillsammans nu. Tack för det!
Och i helgen kommer mina vackra små moringar upp. Tyvärr hade jag inget husrum att erbjuda men har lovat att dela gräsmatta med den som vill ha sällskap! Nuu ska jag ansluta mig till frida igen. Natten är ung och älven väntar!
Majaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback