Lördag-hela-veckan


Nej just för tillfället känns det faktiskt som en lång söndags-period. När allt är så där skönt och man bara myser på. Har haft ännu en förträfflig dag med några riktiga hetingar; Johan och Frida. Vilka pärlor :) Drog en raggarrunda med Johan, hela vägen till gåsvarv, där stannade vi och spejade som två fågelskådare, sen bar det raskt av hemmåt och så byttes hjulen mot fyra fötter och vi tog en liten promenad och pratade en massa. Sånt tycker jag om :)
Frida däremot våldgästade jag på jobbet, vi diskuterade allt från undertråd till färg på ögonskuggan ;) Sen blev det en mysig kväll i gräset, med lite frukt och snutteri.
Resten av dagen har jag bara glidit på.. inte gjort någonting i stortsett. Bara tussat!
Och så filat på den närmsta framtiden förstås.. Jag och frida har våra små idéer och även om det tar emot lite så lutar det åt att den kommande helgen kommer spenderas i mora, om det inte blir mellby försås ;D Vi har haft väldigt mycket klädbestyr och haft planer på att inta björnparken, nu gäller det bara att få med D, men han lät väl lockad va frida?! ha.

Nej vad jag trivs. Jag trivs så där jättebra. Jag har människor omkring mig som jag tycker otroligt mycket om, jag är ledig och njuter av dagen i den takt jag behagar. Ingen lägger sig i vad jag gör och allting bara flyter på. Mmm. Härligt härligt. Och de kommande två veckorna blir det alldeles för mycket utgång. Men å andra sidan har jag legat lågt på den fronten hela sommaren så nog förtjänar jag ett järn alltid ;)

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback