inatt var jag gravid

Inatt hade jag den mäktigaste känslan någonsin. I drömmen var jag gravid och det var det häftigaste jag någonsin upplevt! Vilken jäkla känsla!! Jag tussade runt där med en alldeles perfekt rundad mage och väntade på förlossningen. Jag hade dock fått det lite om bakfoten o trodde att en graviditet varade i 9 veckor, så blev en snabbis :) och mycket riktigt så skulle jag föda kommande kväll. Och själv var jag när det small till. ojojoj. In till sjukhuset fick jag försöka ta mig och pang in på förlossningsrummet. Men längre än så fick jag inte följa med för då valde min lilla hjärna att inte visa mig mer. Hade ju varit skithäftigt att få känna hur en förlossning känns!! :D Men innan dess fick jag iallafall vara med och träna med min lilla bebismage, jag fick vagga genom korridorerna i skolan och jag fick känna på den stora magen jättemycket, Den var så len och härlig och ruuund :) Det var det häftigaste på länge!! Och illamående på mornarna slapp jag helt och hållet! ;)
Gud vilken känsla! Befrukta mig!! ;D
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback