imorgon börjar det


Imorgon drar tredje året på gymnasiet igång. Sista året.. sista året!! Jag ser faktiskt fram emot det riktigt mycket. Visst att det säkert kommer bli rätt tungt, men ändå.. jag tror att det kommer gå bra :) Dock känns det redigt skrämmande att jag inom bara ett år är utsparkad från skolan och inne i något som jag måste styra över själv.. Då är jag nästan lite vuxen! ;D Då bär det av till andra sidan jorden och då ska de små liven tuktas riktigt friskt under 07/08!
Ah, det här känns bra! Och jag hoppas att den här känslan kommer hålla i sig iallfall några dagar till! :)
Och idag bär det av ner till mora.. Igen.. Mamsen ville spendera en natt i min lilla lägenhet så är väl bara att följa med o försöka vara ett gott sällskap. Lutar nog åt ett litet biobesök och lite china, mums! :D

Imorgon gäller det.. ujujuj :)

Maja

Kommentarer
Postat av: Börje

under inga omständigheter är det värt det. festandet: kanonkul, Spänningen: underbar. Men när du kliver ut på andra sidan är det ungefär lika roligt som att bli påkörd av tåget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback