helgen

Igår blev det utgång så det räckte o blev över.. Tror jag prickade in alla möjliga känslor på en och samma gång. Dessutom slog jag nog sista spiken i kistan..? och det känns tråkigt. men det kanske var lika bra? vad vet jag..
Nu laddar jag iallafall upp inför kvällen, hade planerat att sova mer eller mindre hela dagen men vaknade strax efter åtta pigg som en nötkärna, det var skönt :) Sen är väl frågan hur man ska lösa kvällen nu då? Klockan 18 börjar fotbollen.. ska man kika? isåfall är det slut vid åtta, ska man göra sig i ordning före eller efter då? Ska man jobba vid nio? och sen rusa ner till parken efter det? Eller kanske strunta i både fotboll och jobb och bara ägna sig åt lite förfest och hårlockning? haha jaa vettetusan! Men om man gör sig iordning innan sex, går o kikar på mik, myser på lite med några öl och sen serverar de svettiga små spelarna, fortsätter med några öl och sen springer ner på parken. Men hur fräsh känner man sig då? Hmm.. fast det spelar nog ingen större roll kanske, om jag luktar stekos eller ej är jag nog den enda som ens funderar över :D Ska kika med frida och se vad hon tycker så får vi se vart det bär. På något vis ska nog mina ooofantliga problem lösa sig.
Nu ska jag leta rätt på mina brills - som varit borta alltför många dagar. Sen är det duschen som gäller. Och så veckans överraskning! MMMMM

Motor&musik- äntligen igång :D
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback