helg.. igen


En ny helg har rusat förbi.. en helg som blev betydligt mycket skönare än vad jag hade tänkt mig. Var inte på ett alltför skimmrande humör när jag satte mig på bussen i fredags. Men den dagen blev bra.. den blev med aein och maja. Och människor tittade snett på oss när jag kom gånde med liggvagn och han med maja på magen. Meeen vilken vacker tjej. Vilken pärla hon är.. vilken pärla Han är. Och snart flyttar dom.. om bara några veckor. Känns jättekonstigt! Min favoritiranie lämnar mig! Men ska åka ner o hälsa på under hösten, och fredagen tillsammans var som sagt fin. Jättefin, tack för det!
På kvällen skilldes vi dock åt och jag begav mig hem för lite film och annat mys.. Lördagen inleddes med att jag gick vilse.. blev lite jobbigt eftersom det stannade en bil och frågade vart närmsta ica-affär kunde hittas.. Vilket jag i vanliga fall brukar ha koll på! Men istället fick jag klämma fram att "tyvärr så vet jag inte.. jag har nämligen precis gått vilse.." Men tillslut så gick det. Vi fick hjälp båda två av en snäll kille med hund. Så tillslut kunde jag slå mig samman med Robert. Det blev en rask promenad, och sen en jättemysig middag tillsammans med hans familj. Det hela avslutades med att jag fick spö i kubb av hans föräldrar. Men även detta lilla möte avslutades o jag sprang hem för ännu mer mys och pys.. klockan blev efter sex på morgonen även denna natt innan vi tillslut kom oss för att somna. Söndagen spenderades nästan helt och hållet i sängen. Inte ett skit fick jag gjort : ) Eller jo... vi gick hela vägen ner för trappan o köpte kebab. Storartat! :) Och idag har jag också mest bara myst på.. och stått i spöregn och njutit. En promenad med favoriten blev det också, efter älven. I strålande solsken. Att regnet sen brakade loss är bara en struntsak!
Den här helgen har lyft mig! Kände mig grymt nere.. eller nej okej, nu tog jag i. Men iallafall lite halvless i mitten av förra veckan.. men nu trivs jag igen. suprise, suprise ;)
Nu ska jag smita vidare. Ska duscha o packa upp. Sen blir det femman klockan åtta. "de åttioåriga barnen" : /

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback