Första veckan


Efter första dagen var jag nära att falla ihop. Hitler har uppstått och intagit en kvinnlig skepnad. Vilken ödla! Första dagen, ny skola, nya elever, då får man väl förfasen försöka bjuda till lite och försöka vara liiiite trevlig! Men inte då! Jävlar så hon körde över folk! Och hur hon betedde sig mot den andre läraren. Satmara! Det kommer bli ett tungt år med henne kan jag nästan lova.
Men bortsett från det har de här dagarna varit helt okej. I torsdags skuttade (masade) jag upp vid sextiden o sprang iväg på spinning. Sen åt jag TVÅ luncher tillsammans med joel o så började lektionerna kvart över ett. Fredagen blev dock fullspäckad. Lektion på lektion. Vissa lektioner har vi inte ens rast emellan så blir uppåt 2½ timme i samma rum pga det. Menmen.. dagen började vid kvart i fem på morgonen och hemma var jag tolv timmar senare. Var redo för en tupplur i soffan men blev inte riktigt så. Fullt ös. Veckans överraskning! mmm :D Sen blev det en liten tur till wäsa, och så filmkväll med brudarna. Mysigt värre. Dock uppskattade jag min säng otroligt mycket när jag tillslut fick mysa ner mig under täcket och somna in.
Även denna dagen ska spenderas ihop med brudarna. Blir utgång till kvällen. Wäsa eller Wasa. Ej bestämt. Men trevligt ska vi förhoppninsvis ha :)
Nu ska jag smälla i mig en sen lunch.

majaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback