älv

Igår kväll när jag låg i sängen så planerade jag att jag skulle gå upp tidigt, ta bussen till lort, städa och byta handdukar, gardiner, lakan, osv, i lägenheten, simma lite och så ringa några små busfrön för lite lek. Men jojo, nu är jag nyvaken och klockan är TOLV så mina planer gick rätt kraftigt i stupet. Men men.. ny dag nya möjligheter ;)
Men min helg, fre-mån, har varit rätt så skaplig ;P Myst på i borlänge och sen en natt i falun. Men nu är jag allt hemma i älv på heltid. Har t.o.m packat upp resväskan och det är rätt stort gjort av mig, annars brukar den kunna ligga bra många veckor innan jag tar tag i något av det slaget. | att det nu var pappa som packat upp den åt mig hör inte hit | .
Ja imorse (idag) var det frida som väckte mig och nu ska jag skutta iväg och luncha lite med henne.
So long. Majaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback