vacker dag


Imorse vaknade jag redigt sent.. Skämdes lite över mig själv när jag slog upp ögonen och såg vad klockan var.. Men vadtusan, lite sömn skadar väl aldrig :) Solen har iallafall varit framme hela dagen, är jättevarmt ute! flera plusgrader! Så drog på mig träningskläder och for ut på en liten springtur. Första rundan efter halsflussen. hmm.. gick sådär va! Sprang efter älven eftersom det är finaste rundan.. dock var det tokblött så fick hälla ur skorna när jag kom hem. Med tanke på att jag inte fått röra mig på bra länge så gick det rätt trögt, och efter 8 km så ljög jag för mig själv att "guud så skojigt att titta lite på när flygplanen startar och landar.." Det struntade jag iofs rätt rejält i.. men eftersom jag inte ville erkänna för mig själv att jag hade håll så kändes det som en rätt bra ursäkt! ;) Så där stod jag någon minut och riktigt njöt av planenes mullrande.. hmm.. :) sen var det bara att sätta igång igen. Och nu sitter jag här och bara längtar efter lite mat.. veckans överraskning idag, mumsmumsmums! Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir.. Kanske mora? Robert fyller år och hade varit så grymt roligt att åka ner och gratta honom. Men den förjävla matematikboken härskar över mig. Så vi får se.. ska göra allt vad jag kan!
Nu väntar köket.
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback