svullvecka


Ja jag blir nästan lite irriterad på mig själv. Har haft världens svullvecka den här veckan.. vilket inte är alltför bra, varken för min plånbok eller för mina former. haha :) Fredag lördag blev det utgång..alltså massa alkoholhaltiga drycker, och annan skit som man inte borde ha fått i sig. Söndagen var jag hungrig som ett djur och åt betydlgit mycket mer än vanligt. Måndagen gick jag ut och åt med emil, Dessutom åt jag dubbelt så mycket som honom.. tills vi upptäckte att något inte riktigt var som det skulle med min mat.. haha fifaen, trodde jag skulle spy där ett tag :) Tisdagen blev det ett chinabesök med massa hetingar. Jag var carljohans dejt och kände att det var min plikt att följa med och äta massa, massa! Besällde in nudlar och kyckling. Hur tokgott som helst!! Och onsdagen så var jag ute på lite annat.. Hade en grymt trevlig kväll.. som bestod av middag (suprisesuprise), men med ett grymt trevligt sällskap och riktigt god pasta. Rätt nöjd att jag inte backade ur.. även om jag var påväg att åka hem till far i byn.. men icke. Brabra :)
Så ja vafan.. hatar att det alltid ska bli till att umgås över mat.. helst nu inför bech2006, haha är tusan illa! Får införskaffa en heltäckande våtdräckt för säkerhets skull.. den kan dessutom behövas hela sommaren igenom, eftersom det ligger flera meter snööö även om det bara är några veckor kvar tills vi brakar in i juni. och skulle inte förvåna mig om medelhavet drabbas av en köldknäpp de två veckorna vi smiter iväg i sommar. Äckelväder!! Och idag regnar det.. hoppas verkligen att dessa små vattendroppar får någon bukt med snön. Annars kan man lika gärna krypa ner i sängen och ligga där.. Fast nu har vi ju iofs påsklov.. Riktigt skönt! Men har lite smågrejer och göra.. och eftersom jag är på riktigt disshumör och allmänt bitter så tänkte jag spalta upp det härliga skolarbetet som ska göras..

* Rapport om sjukdom, NK
* Recension om en engelskabok
* Rapport om ett företag (wibe)
* Förberedelse inför redovisning om -"-
* Uppsats i interkulturellarelationer
* Förbereda redovisning på -"-
* Matematikprov
* Svenskabok
* Svenskaprov
* Prov i interkulturellarelationer
* Rapport till idrottsteorin

och så jävlar i mig vidare.. Haha, jag vet att jag är bitter men tycker att är man ledig så borde man vara LEDIG. Men inte fan. Veckan efter lovet ska det där vara klart och sitta som en smäck i huvet. Så tjohej att det kommer bli någon farmorsresa för mig.. men ja.. är väl säkert bara att prioritera så kommer det att funka, och jag veeeet att jag klagar över ingenting men jag är inte på något överdrivet bra humör (av någon anledning?) Så låt mig tjura! :)
Dessutom har jag halsfluss till på köpet. Tyck synd om mig! haha :)
Maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback