Sälen..


Så blev det en natt i sälen. Det som kunde spåra ur -spårade ur. Men jag märkte inte så värst mycket av det.. Jag fnissade mest på med tjejerna.. Hur mycket som helst verkligen :) Så jag var grymt nöjd med kvällen, även fast vi inte ens tog oss iväg till krogen. Måste säga ett STORT TACK till er för igår. Känns jätteskönt att vi kunde snacka så där igen, tacktacktack :)
Men så blev det tjaffs.. vi orkade inte bry oss så vi stängde in oss i ett sovrum och fortsatte fnissandet.. utanför ven det saker och var storbråk. När vi sen kände att det kanske var dags att gå ut och kolla läget så var det lite väl mycket blod och sönderslagna läppar. Så jävla onödigt! Men är det så dom roar sig så absolut. Men då ska de hålla sig till att slå varandra, och det gjorde de ju igår. Så fortsätt så ni.. hmm.. Efter det fick hela stugan lov att utrymmas pga allt jävla bråk.
Så framåt natten så for vi iväg så långt ut i skogen som det nästan bara gick.. Vart tusan vi nu skulle dit och göra? Och jag har sällan skådat såna nötter som vi då hälsade på. De hade TROSOR upphängda på lina över hela taket, "lite erövringar bara.. höhöhö" Höhöhö, på er själva. Jävla idioter! Och när vi påpekade hur efterblivet det framställde dom så blev det riktigt grinigt. Överhuvudtaget så gillade jag inte stämningen där inne, så for iväg.. hem, hem, hem. Martin, Kristoffer och Emma vände och kom och hämtade mig.. trotts att de hunnit en bra bit. Så jävla gulligt! Hade dött om jag hade behövt spendera natten i den där stugan. Men det gjorde alltså några av flicksen.. Tror jag? Måste ringa och snacka igenom den gågna natten med dom nu, och se så att de lever! :)

Maja

Kommentarer
Postat av: Trasdockan Börje

blod och slagsmål är jobbigt - jag är alltid den som blir slagen :/

"lite erövringar bara.. höhöhö" - det är inte för inte man skäms över att vara av samma kön som sånna.. usch och fy.. hade alla överlevt? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback