resa


Har suttit och sökt resor nu för att försöka muntra upp mig själv i allt detta mörker ;) Fröken Jansson sticker iväg ikväll.. om sisådär två timmar.. och jag nästan förgås av avundsjuka, jag vill jag vill jag vill. Tänk imorgon glassar hon runt i högsommarvärme på en sandstrand.. hon ligger vid havet, badar i poolen och bara njuter. Åh så sköönt! Dessutom har de valt nästan bästa perioden att åka på.. För här är det verkligen bara snö och rusk och inte det minsta hopp om solsken.. Men men.. man får väl försöka bita ihop. För alldeles i början av juni bär det av för vår del och jag längtar så att jag nästan blir tokig. Dock går priserna upp, upp, upp.. Och resan vi siktat in oss på har skjutit i höjden rejält. Jag hade gärna bokat för länge sen men vi ska tydligen köra på en sista minuten.. HMM.. vi får väl allt se :) Men iväg ska vi.. iväg kommer vi! Och så förbaskat långt är det inte kvar.. 7 veckor kanske? Aaaahh, småpotatis! Men jag vill iväg nu! Nu, Då, Sen, Jäämt! Och två veckor känns för kort.. Men har insett att vi nog skulle svälta ihjäl om vi skulle försöka oss på en längre semester.. och dessutom skulle vår brudresa nog spåra ur totalt.. men det är lite det som är charmen med det hela ;)

Min mamma påpekade precis hur svullen jag var.. hm, jag drog direkt länkar till mitt nya liv som storätare och bröt snärrt på ihop.. men så märkte vi att det var mina halsmandlar som hade svullat upp till två fotbollar.. så jaa.. jag skyller på dom ;) Men det är ruskigt snyggt iallafall!! eller ja..

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback