onsdag


Ja så var det onsdag... halva veckan har dragit förbi och jag befinner mig hemma i älvdalen. Smet hem en liten stund för ska väl tydligen upp till farbror doktorn och skära ut lite glas ur foten. MMM :) Jag borde väl kanske ha tänkt mig för lite i lördags.. men det är väl smällar man får ta helt enkelt. Sist glasbitar skulle ut ur mina fötter var i grekland hos en inte alltför försiktig doktor.. och jag ville aldrig mer göra om det igen. Men vips så var man där igen då. Men känns rätt okej just nu. Nu är jag helt omplåstrad och har ungefär tusen olika tjocka sockor på mig så det ska vara mjukt.. så har gått alldeles utmärkt i skolan idag. Men utan omplåstring är det helt omöjligt. Då vill jag bara gråta :)
Så jag lär väl dessvärre bli hemma från skolan imorgon.. tråkigt, tråkigt.. eller öhm, skitskönt! Är redigt less på det där nu så ett litet avbrott skadar inte. Dock missar jag väl ett matematikprov men ska se om det går att klämma in det en annan dag istället.
Men det mesta ser väl rätt lugnt ut.. inga större roligheter på tapeten än så länge.. Men vankas klassfest 13e, 14e, 15e och 16e nästa vecka.. haha, herregud.. Vill inte ens tänka på hur en sån sammanslagning skulle kunna sluta. Så därför kommer jag nog bojkotta de små festligheterna och smita iväg till huvudstaden istället. Men man ska aldrig säga aldrig.. Är purre på är jag på! ;D

Nu ska jag inta det lilla badkaret och sen blir det till att plugga momsredovisning för hela slanten.

Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback