livlig fredagskväll

Allt är i full gång ;)
Jag har suttit här vid datorn och kämpat med ett arbete i flera timmar, och Åsa ligger i min säng och sover. Har varit in och pussat på henne.. då grymtar hon till.. myser några ord och sen somnar hon om igen. Så roligt har vi! Men känns rätt skönt.. för har precis blivit uppdaterad på festligheterna i sälen, hockeylirarna är där och verkar gå allt annat än bra :) Så är rätt nöjd att jag sitter här hemma faktiskt. Men försökte få ut både åsa och linnea på en springtur vid nio - Inte ett napp! Har verkligen hur mycket spring i benen som helst ikväll. Hann heller inte ner till gymet så hade verkligen behövt ut. Men jaa.. eftersom jag ville ha lite social stimulans samtidigt så struntade jag i det.. lika bra kanske eftersom det regnar? Jaja, blir en morgontur iallafall. Och den bangar åsflås inte! :)

Men måste beklaga mig lite faktiskt! Har varit tokarg idag.. eftersom min pappa FÖRSTÖRDE MIN BÄSTA TRÖJA!! Jag fick en tokchock när jag lyfte upp tröjan och såg att den var tjugotvå storlekar för liten och att materialet var helt äckelpäckligt. Han tvättar alltid, så borde väl egentligen godta att ett misstag på miljonen kan ske.. Men tamenfan så aaarg jag blir (är) ändå!! Köpte den i början av vintern och nu äntligen blev det varmt nog för att börja använda den. Men nejneejneeej. Så ikväll kommer jag gråta mig till söms med tröjan tätt intill. Min älskade!

Och nu gör min bror varma mackor till mig och ås.. Så tror att jag ska smita in och pussa på henne ända tills hon vaknar.. jääätteblöta pussar så hon måste gå upp och torka av sig.. För ska tvinga henne till att äta, för inte gick det med middagen, för redan då SOV hon! Så rolig blev våran myshelg! :)
Men mat ska jag få i henne.. hur mycket hon än vägrar.. fruntimmer!

Maja

Kommentarer
Postat av: Börje

Låter mysigt. Har du spring i benen kan du alltid ta dig ett löp till sollerön och hälsa på mig, då försvinner kanske springet i benen, men i gengäld kan du få pussa på mig också ;)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback