johan, jag och äldre män ;)


Fredag, fredag, fredag.. och här sitter jag med ett jättestort leende på läpparna. Men jag har Ingen aning om varför jag gör det. Är bara så där oförskämt nöjd över allting! Har märkt att mitt humör går upp och ner, ner och upp. Kanske sluttar mest rakt ner. Men eftersom jag är så egenkär så tror jag att det mest bara är på topp. Så ni som insett sanningen kan ju bara knipa igen.. för allas trevnad! ;)
Men hela familjen min har lämnat mig. De är och svettas på gymet och passade på att smita iväg innan jag hunnit hem från lort. Illa, illa. Men eftersom jag och Johan ska äga dansgolvet ikväll så får jag väl skaka av mig kalorinerna på det sättet ikväll istället! :) För ikväll blev det tydligen utgång igen. Ojoj, inte alls meningen faktiskt. Men Johan skulle ut och kände att det var dags att vi skulle slå oss samman igen så vipps var det bestämt. Och ska väl börja dra mig uppöver mot honom efter lite fredagsmiddag, och sminkning. Duscha kunde jag ju tydligen göra där med niklas. haha ;)
Dessutom hade vi ett litet snack om kjelle boooy, och johan höll inte alls med mig om att han var en heting. Han tyckte dessutom att mitt flåsande över den äldre generationen (så som clintan, kjell, lisspers, rosengren) hade blivit för mycket och att det var dags att sluta. Så nu ska han få visa mig lammkött så får vi se sen då.. återkommer med uppdatering om min ställning imorgon ;) Men erkänn att om man tänker på världens män, så är 85 % av de absolut mest läckerheta över 40. Okej, då ser jag dom bara som sexobjekt och det får man ju inte göra jag vet, jag vet jag vet. Men det går som inte att låta bli. Kan räkna upp massvis med riktigt heta män i den ålderskategorin, men bara ett fåtal i min egen. Och det beror iiinte på att jag tycker mina egna är omogna.. Eftersom jag själv hör till några av de absolut mest barnsliga (det är ju inte för inte jag och joel leker osynliga detektiver i korridorerna dagarna i ända). Utan ja.. det är bara så helt enkelt. Nej usch.. hur kom jag in på det här? Men tror nog närmare att det beror på att de är i den åldern då de är giftasmogna.. Och det är Det jag är ute efter. Jag vill ha man, barn, och flytta upp till fäbon i rämma och bara ha det bra med kossorna och allt annat. Det är Där skon klämmer. Jag vill gifta mig och bilda familj! Jag skiter fullständigt i allt annat! ;)

/ Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback