ja...


Nu är det iallafall slut... helt och hållet. Ska bara lämnas tillbaka grejer och sen kapas det helt. Helt, helt, helt. Ingen mer skit för nu är alla chanser brända.. vidbrända.. stora jävla skogsbränder. Jag har fått nog.. Och det har vi båda två efter vad jag har förstått? Det verkar helt klart så iallafall och det känns på något sätt jävligt bra. Sista dagarna? Haha, vilket skämt! Så grymt skönt att köra över folk eller hur?! Hade det bara varit mig så OK.. Men varför spotta på två av mina vänner? Egentligen försörde vi allting i somras så alla försök tills nu har nästan bara varit pinsamt. Men nu vet vi iallafall vart vi har varandra.. och det är ju bra.. Faktiskt. Jag är glad.. jag är nöjd. Det känns bra. Jävligt bra.
Och nu läser du det här och avskyr mig ännu mer. Men det är bra.. jävligt bra. För då är vi likasinnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback