idioti


Hade precis skrivit klart ett heltrevligt inlägg om helgens alla bravader.. så loggas jag ur och allt försvinner. Tackar tackar. Därför är jag tjurig och tänker inte ens försöka mig på att skriva om allt det där pladdret på nytt. Men helgen har varit skitfin.. umgåtts med mina vackra vänner, badat i älven (iskallt), varit på krogen och träffat "öjj tjaa.. jag är elitåkare, du vet.. pengar.. lever på det här. Jag är grym i backen, tävlat i eliten flera år nu och jag är skitbra.. elitåkare alltså.. du kanske ska med hem? jag menar, tänk en elitåkare och ett köksbord. Kom igen, jag vet att du vill.. tävlar i elit förfan, kom igen förfan vi går hem och knullar.. elitåkare!!" och "eyy man! ey ey maaaaan, med hem elleerrr? spelat här ikväll va! känt namn i flera länder vaaa, häng med till stugan eeeeyyy, du är cleeeaan bruden. kom igen, sexa med en musiker va eeeeyyy!", och har de inte pratat så har de stått en centimeter ifrån en och flåsat och gungat med en äckligt tom blick, männinskor som är mer höga än vad flertalet var igår får man leta efter. Dessutom fick jag en öl hälld över mig från balkongen. Ansikte, hår, skor.. YES! Dock var personen i fråga både två meter längre och bredare än vad jag var. Så skrek lite lätt att han skulle gå och dränka sig eftersom han redan var så rejält körd, sen pinnade jag iväg och gömde mig bakom en vakt som sprang dit flyförbannad och drog tag i de trevliga små pojkarna som bidragit till min nu lätt öllucktande look. Men vatusan, kvällen flöt på och hade riktigt trevligt faktiskt. När det var dags att dra sig hem kom D på idéen att vi skulle hem till honom och käka hamburgare. Skitbra tycke jag som var vrålhungrig. Men inte hade han ens hamburgare hemma, det svinet! :) Slutade med att vi satt i soffan och snackade några stycken.. De drack drinkar och jag drack juice och vatten (vilket jag fick igen sen när jag vaknade upp kry som en nyponros och de med sprängande huvudvärk). Men tiden rann iväg och jag blev kvar.. vid halv sju lyckades jag manövra ena halvan av sängen och sen fick jag ett fåtal timmars ojämn sömn.. så att jag vaknade upp som en nyponros kanske var att ta i.. Men jag blåste iallafall inte "hot" piiiippiiippiiiiip på alkoholmätaren, eller 3,4 som några av de andra gjorde morgonen efter. Smidigt smidigt.. men kändes skitbra att de inte mådde så bra, Jag älskar när andra mår dåligt!! ;)
Nu ska jag välkomna min kära moder hem.. hon har varit på kryssning med brudarna hela helgen. Så nu ska hon pumpas på massa intressant skvaller! :)
Nattinuffsan
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback