Hmm


Ja jag säger då det.. Vilken jäkla kväll. Vart kommer alla människor ifrån? Kändes som att Gud plötsligt öppnat ett av de svarta hålen och så börjat mjölka ut hur mycket människor somhelst därifrån. Det Kryllade av folk, föör mycket folk. Inte 'mycket folk' som i kul att lära känna massa nya och bara mingla runt. utan 'mycket folk' som i inte kunna röra sig överhuvudtaget. Absolut inte inne, och nästan inte heller ute. Dessutom hade enbart ett litet fåtal kontroll över sig själv, vilket ledde till att det tidigt spårade ur.
Men jag började kvällen uppe hos johan. Riktigt mysigt hade vi.. dock var jag enda flickebarnet på den förfesten men hade grymt trevligt ändå. Sen bar det alltså av upp mot näset och den delen tänker jag censurera. Var överhuvudtaget inte där särskilt länge, eftersom jag smet iväg när jag, micke och tom skulle ner och plocka upp alla partyglada flickorna. Men efter näset så hade jag mycket mer trevligt. Hade ett långt samtal med pascal som faktiskt gav väldigt mycket. Sånt gillar vi! Hemma var jag lite väl sent.. för kvällen avrundades med bråk (vad annars?) och det kändes riktigt pissigt. Men jag kan nog faktiskt ta på mig skulden helt och hållet för det hela. Men ja.. bråk var väl att ta i. För bråkade gjorde vi väl inte.. mer disskuterade.. Men slutade med att jag blev ledsen (suprisesuprise) och gick därifrån på morgonkvisten utan så mycket som ett hejdå. Men jag hoppas att jag inte har förstört allting alltför mycket. Och dessutom var det du som fick mig att gråta och inte tvärrtom ;)
Imorse blev jag uppdragen och uttvingad ut i löparspåret. Rejält irriterad blev jag för ville inget annat än att sova vidare. Men icke sa nicke. Det var bara att dra ut och sätta igång att jobba. Men så kom jag hem och kröp till sängs igen efter en liten dusch. Och där blev jag liggande skapligt sent.. så nu är väl mer eller mindre hela dagen bortsoven. Men men..
Till kvällen vankas det nog bowling i orsa. Är inte helt hundra på att jag ska följa med (vankas ju 'deal or no deal' på tv.. haha :) ) Men det visar sig, och isåfall blir det med alla de läckra brudarna. Och det är faktiskt ingenting som borde missas.
Nu ska jag duscha lite till.. sen får vi se vart det bär.
 Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback