födelsedag


Så tog jag mig ner till mora igår ändå.. Blev riktigt lyckat! Först var det väl lite småstelt när man gled in hos robert och verkligen inte kände en käft :) Men vips så var man tjenis med de andra och kvällen flöt på jättebra. Vi började med en supergod middag, innan vi sen gick ut på krogen.. och födelsedagsbarnet lyckades med att bli utslängd.. haha, så smidigt. Men varför inte sätta ribban högt på en gång? ;) Så han blev hemskjutsad och fick snällt krypa ner i sängen och somna.. full som han var så var det nog lika bra. Men vi andra fortsatte att roa oss lite försiktigt. Pratade med en hel del småmystiska människor.. nämner inga namn men ÅK HEM TILL ARBOGA. hm.. ja.. Har dessutom sår runt ena handleden, från ett par handklovar, som någon satte på mig på dansgolvet.. men eftersom jag hann slita loss innan han stängt dom ordentligt så gick det rätt bra.. dock blödde det som tusan. Men hellre lite blod än att sitta ihop med en vilt främmande gaaalning! ;)
Den kommande kvällen blir nog lugn. Dock verkar det som att alla är sugna på wäsa.. men känns inte helt aktuellt. Men vi får se.. kanske kan jobba på riktigt flitigt fram tills dess så kanske jag kan kika förbi en liten vända. Man ska väl inte vara helt omöjlig ;)

Duschen nästa.
Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback