Snart är du hemma igen!

Min älskade, älskade calle! Har inte sett honom på evigheter känns det som! "Kom på att jag kunde sticka ner till Spanien och jobba (jobba i det här fallet = supa, ragga,festa) ett tag". Så åkte han och var borta.. borta.. borta.. Sen bestämdes datum för hemresa, bokades biljetter. Men så bara dagar innan avresan så; "Äej vafasen, livet leker här nere!" Så avbokades biljetterna och han fortsatte med att vara borta.. borta.. borta. Men NU är han snart påväg hem! Imorgon kommer han till sverige och på söndag är han HÄR! Jag längtar så att jag nästan spricker!
Hoppas bara på att jag hinner träffa honom innan jag åker ner till lort. Men det måste jag..
Snart är du hemma igen! Älskade, älskade broder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback