Seglou

Skolveckan har varit piss. Aldrig kännt mig så här trött en fredag. Men luften har bara gått ur mig. Massa, massa pluggande i helgen! Redovisningar, Analyser, Prov. Äckelmycket nästa vecka!
Skola i morgon? Inte en chans! Tänker inte flytta mitt feta arsle en centimeter ens! Ekonomiredovisningen får du fixa själv, Joel! ;)
Flera prov har jag fixat den här veckan, gick nog skapligt bra ändå, redovisningarna likaså. Men så är jag ju ett läshuvud också ;) Men inför nästa vecka?? Neeeeeeej. Jag orkar inte. Kära gode Gud: GE MIG STYRKA!
Lovet trodde jag skulle bli en mysig liten vecka med brudsen, men istället blev det en häktisk vecka med alldeles för mycket tjo och tjim! Men fasen, härligt det!

Helkväll med tjejerna eller myskväll hemma med badkar och duntäcken i soffan?
Hm.. som sagt är jag segare än segast.. Och jag riktigt hör hur badkaret skriker efter mig!
Badkaret ikväll och brudarna imorgon? Skitbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback