Lortmora nästa

Jag varken vill eller orkar åka ner dit. Så less på allt som har med mora att göra. Vill vara hemma och mysa på med familjen min! Inte tussa runt i min lilla 1a och känna mig ensamast i hela världen.
Och ännu en skolvecka börjar imorgon.. Hur kan man vara skoltrött efter bara några månader? Har ju minst 7 år kvar i skolan innan det är klart.. Får försöka peppa mig själv till nya krafter ;)

Helgen har varit fin. Myskväll med pappsen i fredags och så utgång med vännerna i lördags. Åkte till mora (SKRÄMMANDE: en helg!) tillsammans med Linnea, Janni, Stevo, Klimp, Prick och Johan. Vi åt på china och hade jättetrevligt! Sen hade vi ställt in oss på att åka till falun och parta, men mätta som vi var kom vi fram till att vi skulle åka hem istället. Så tillbaks till bynn och en rätt lugn kväll här. Vi blev bjudna på lite fest, men blev utslängda.. haha, idioter! ;)
Hemma var jag ändå ganska tidigt, kändes skönt att både få somna och vakna i sin egen säng. Istället för att vakna upp i falun efter en ½ timmes sömn och inse att man har ett par timmar i buss framför sig innan man är hemma igen.

Nu ska jag baka lite tillsammans med lillebrodern, sen blir det farsdag-fika. Och sen bär det av till tågstationen för att hämta Calle!! Ska bli så roligt att se honom igen!! =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback