Läckert! ;)

Veckan har gått finfint! Haft en skitbra vecka, även fast det har varit en massa prov och inlämningar så har det varit helt keng! Ingen aning om varför men det har helt enkelt flutit på :)
Glasögonen är beställda o ska komma nästa vecka.. och linserna hämtade jag idag.. känns lite småovant att kunna se omvärlden, må jag säga ;)
Lisalotta har fått lååångt hår, är jättespänd på att få se henne med sina lockar!
Och en av rektorerna på gymnasieskolan i mora (höhö, veem kan det vara? ;) )måste vara något av det läckraste som någonsin har vandrat på denna jord. Och kom fasen inte och säg att jag är den enda som trånar efter honom! ;) Läckert! Läckert! Läckert!
Jag är glad och julen är snart här!
Nu ska jag smita iväg och baka kakor med mamsen och sen blir det filmkväll med mormor, mmm :)

/ majsaaaaaaaaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback