jullov?

31411-18

Blev hemma från skolan och mora idag. Låg med kramper igår och inatt så känndes rätt meningslöst att åka iväg till skolan och ha ont. Så har blivit en lugn dag här hemma istället.
Stoppade i mig medicin och gick iväg till aulan här hemma, mina bröder var utklädda.. lillebror (ovan) i ett mysigt litet affro, försmå tomtebyxor, mitt vringade linne och min väst. Läckert! ;) Storebror klämde till som lucia och lockade sitt blonda hår och körde på elljuskrona, vit skrud och röda band. Också riktigt snyggt!
Nu sitter jag mest här och är förbaskat hungrig. Skulle smälla till med lite carbonara, men så var grädden slut o måste vänta tills tabletterna har börjat värka innan jag vågar mig ut och gå.. dryygt.

Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv en stund. Sen blir det handling och matlagning.
adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback