Blind och trött

Pluggat, pluggat och pluggat hela helgen. Men inte känns det som att någonting har gått in för det. Imorgon är det stort historiaprov, med grejer vi jobbade med i september, vilket jag alltså Inte kommer ihåg. Men men..
Har iaf fruktansvärt ont i både ögon och huvud, men får ju skylla mig själv eftersom jag är så jäkla petig med glasögonbågarna.. Kan inte bestämma mig! Jag ser inte ett skvatt längre.. Så på onsdag kommer min moder och fader ner till mora för att tvinga mig in till optikern och välja ut bågar och linser. Fifasen, kommer inte kunna välja alls! Men men.. börjar ju inse nu att jag inte ser ett skvatt. Som en stor dimma alltihop. Man känner sig lite smålullig dagarna i ända ;)

Julskyltning med Selma och Luna idag. Mystjejerna! Det smaksades korv i sittvagnen och jagades snöflingor. Och tomteparaden röstade vi ner allihop!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback