Bilder!!

Det tar valdigt lang tid med datorerna men nu tror jag antligen jag lyckats fa upp lite bilder!
Sa nu ska jag bli battre pa det! =) Har kommer iallafall nagra:


Har ar huset dar vi bor! Nybyggt 2006 och det sakraste i byn! =)






Har ar varan tradgard. Och ar nagra av barnen i var tradgard. Det mesta av det vi ater odlas dar.




Tre busfron. Abraham, Jaw och Atta addo-john nr1





Floden dar vi hamtar vatten. Jaw och Prince




Det blir manga sana har vandor varje dag.




Jolland; storsta skitungen jag nagonsin mott




Varan by. Lika hektiskt som storstockholm ;)




Det obligatoriska morgonbadet. Elisabeth och Kate




Pa utflykt i grannbyn Sophie, Ronja Jag




Utanfor skolan. Kate, Kofi, Atta addo-john nr2, Abraham, Gifti, Prince, Jaw





Kramar fran oss i Banko!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men se där, man kan knappt skilja på våra liv för tillfället Maja! Det är snarlikt stockholm! Gud vad häftigt allt ser ut! JAG SAKNAR DIG!

2008-09-29 @ 18:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0