Fler bilder


Ronja arrangerade ett Grattis till sin kara mamma nar det vankades
fodelsedag i veckan =)




Nar man forsoker ta bilder trycker alla barnen alltid ihop sig i mitten.
Jaw, Akwasi, Kate, Prince, Kofi





Har lagas det godis. Rostad majs! Mums!




Pa danskurs forsta veckan i Accra. (kan ju erkanna att jag kande mig
nagot klumpig nar jag sen fick se alla afrikaner svanga loss!)




Atta Isaak nr1 hjalper till i koket




Vilken kille. Prince




Ronja och det storsta matvraken av alla: Kofi



Vi forsoker oss pa att trumma i Accra. Carolina, Jag, Emelie
och Jelina




Sa har fin var vagen till var by INNAN ovadren drog in. Tyvarr har jag
ingen uppdaterad bild pa nulaget men det kommer det kommer! =)




KARLEK

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättekul med bilder, vilka fina barn !!! vill se mer!!!/ Älskar dej !!!

2008-09-26 @ 19:31:46
Postat av: annika

Hej vännen.Vilka goa barn,kan du ta hem några.

Tråkigt att de slår barnen,jag blir så ledsen.

Puss o kram Annika

2008-09-28 @ 11:49:13
Postat av: Emma Heed

Jättekul med bilder Maja! Få se hur du har det :)

Ta hand om dig! många kramar/ emma

2008-09-29 @ 14:23:52
Postat av: Mammas Annica

Hej!

Härliga bilder på så vackra barn! Hoppas att du mår bra så att du orkar med alla intryck och att införa nytt tankesätt hos de styrande;) Man får inte slå barn! Det är bara så!!! Sköt om dig, Maja! Gärna fler bilder, det känns lite lättare att förstå hur ni har det! När ska vi börja stå vid Domus med insamlingsbössor, jag och mamma?

Vi var förresten till Mora i fredags och shoppade kläder! Hetsade strax före 18.00! Du skulle se din härligt virriga moder som plötsligt stod utanför (!) provhytten i behån och insåg att det kanske inte bara var vi i butiken så hon kastar sig in i provhytten....fel hytt! Vi skrattar mycket tillsammans!

Kram Annica W

2008-09-29 @ 14:48:24
Postat av: Viktor Barke

Hej Maja hoppas att du har det bra där nere. Det här är nog det häftigaste, modigaste och mest otroliga någon jag känner någonsin har gjort. Ha det så bra.

Mvh Viktor

2008-10-05 @ 14:24:40
Postat av: Niklas

Hej Maja!



Jag som alltid trott att det är bröderna Ekström som är de tuffaste barnen i familjen, men de komer få svårt att hävda sig i framtiden. ;)



Hoppas allt är bra //Niklas

2008-10-06 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0