Tack!


Ni har varit grasligt daliga pa att kommentera men desto battre pa att putta in bidrag. Sa den har gangen forlater jag er med att saga TUSEN TACK for att ni ar sa fantastiska!
Jag blir verkligen rord varenda gang min mamma ringer och uppdaterar mig pa bankkontolaget och som det ser ut nu kommer vi kunna gora en stor skillnad!
Sa nu ar allt igangsparkat och jag ska gora mitt basta for att halla er ordentligt uppdaterade pa hur allt gar!

Men ni anar nog inte hur glada och lattade ni gor manniskor! Vi har promenerat runt ett par ganger nu och halsat pa familjer och skrivit upp dom pa en lista och det ar sa svart att forsta hur stor skillnad det faktiskt gor for dom. I varje hem traffar vi mammor som vet att dom inte har rad att hjalpa sitt barn om barnet skulle bli sjukt. Och varenda mamma vet att om hon blir allvarligt sjuk sa har hon inga pengar att soka vard for. Jag kan tanka mig att det ar varje mors varsta mardrom, att do ifran sina barn. Men har kan det handa av de mest onodiga anledningarna. En influensa, ett brutet ben som leder till forgiftning, malaria.. Mammorna har vet att blir jag sjuk sa dor jag. Blir min dotter sjuk sa dor hon. Det ar fruktansvart men nar vi promenerade runt gav vi dom har modrarna hopp. Nu ar det inte farligt att bli sjuk langre.
Dom valsignar er alla och jag vet att dom ber for er.

Ni ar underbara!!

Tack!


Kommentarer
Postat av: Karin Beronius

Hej Maja!



Har läst din blogg senaste veckorna. Du har all min beundran och respekt för ditt mod, din medkänsla och din framåtanda! Hoppas pengarna jag skickat kan vara till hjälp för någon familj!



Varma kramar!

Karin B

2008-11-30 @ 17:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0