Bilder

Jag laddade upp fler bilder men datorn vill inte samma sak som mig.
Men har far ni iallafall nagra. Sa lovar jag att vara battre nasta gang!

Jag och lillemann Kofi



Ronjas hemska parasiter



Sondagsfina for kyrkan! Ester, Ellie, Anja, Gifty och Kate



Jaw ser bedarande ut, men jag lovar: skenet kan bedra!



Margret och Ester lagar majsgrot




Skolan.
Och jag lovar. "fonstren" slapper in precis sa lite ljus som det ser ut



Skolkoket/matsalen. Har serveras barnen olika sorters mat for ca 1kr/portion



Tva sma troll vi sprang pa i byn



Cape Coast.
Engelsmannens fort



Stranden vi spenderade vara dagar pa. Har ar remsan vi hittade utan alltfor
mycket sopor.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Om man vill hjälpa er med erat "hjälpprojekt" har jag fixat ett konto där man kan sätta in pengar.



Swedbank: 81661 913 872 564 4 om man istället vill använda ett bakgiro använder man detta

:bg 346-6117. Glöm inte att man skall skriva sitt namn på inbet. så att du vet vem som betalat.

Kram

2008-11-04 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0