Maja lever lyxliv i Accra

Det trodde jag val inte! Men hor har:
Ídag har jag ´
- atit korv med mos!!
- Tagit en sodavatten ur ett KYLSKAP
- Atit med kniv och gaffel!!
- ATIT SALLAD!! -GRONSAKER!!
- Vridit pa en kran och fatt rinnande vatten
- Duschat! I en riktig dusch! Men hor har: MED VARMT VATTEN!!
....
Jag kan halla pa i evigheter :)
Dessutom ar det en stor skrall att jag fortfarande ar vaken! Klockan ar over tio och i vanliga fall sover jag innan 8 :)

Vi ar och halsar pa hos ett par fran orsa, dom bor i ett inhangnat, jattefint omrade med murar och vakter. Och SWIMINGPOOL. Sa har lever jag och Ronja lyxliv, ska stanna har de tva sista natterna innan det bar av hem mot Sverige.
Jag ska forsoka njuta av varenda stund jag har kvar har, Men nu raknar jag verkligen minuterna tills jag far komma hem! Jag langtar sa mycket, varenda millimeter av mig langtar efter er!!

Och snart ses vi. Det ar galet!

All min karlek!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, tricket är att inte tvätta alls på säg, ett par veckor :p Sen är det inga problem att hitta sängkläder, handdukar, strumpor och allt annat som behöver tvättas :p Nu längtar jag efter dig, så KOM HEM!

2008-12-18 @ 07:34:24
URL: http://sarajo.blogg.se/
Postat av: Karin

Så härligt för er, och tänk så mycket som det låter som att ni njuter nu, så mycket skulle ni sannolikt inte ha njutit av samma sak tidigare i livet. Man har saker för självklart. Vet du att samma sak men i andra termer har jag och Erik känt när vi fjällvandrat. Säng, varmt vatten etc. Människor är vanemänniskor, till slut säger vi inte ens att vi uppskattar varandra. Vardagslunk är på gott och ont, men att bryta den i all enkelhet är nog nödvändigt för att bättre ta tillvara det man faktiskt har. Kramis!

2008-12-18 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0