i-landsproblematik (+6kg)


Kort men konkret: Jag har gatt upp 6kg! (ok, egentligen 5 men ar overtygad om att det kommer vara 7 innan jag ar hemma sa vi sager 6 for enkelhetens skull).

Far jag saga det sjalv sa tycker jag att det ar ganska bra jobbat pa 4 manders tid.
Men nu vet ni alltsa! Och nu vet ni att jag vet och nu namner vi aldrig mer det har. Inte en gang.
Inte ens for att vara snalla med ett "saa farligt ar det val inte",och absolut inga nyp i mina kinder! Okej?
Vi glommer det och efter nyar atervander jag till gymet.
Men innan dess ar det jul! Och jul ar julbak, julgodis och julmat!

Mat overhuvudtaget! :) Mmm, torsk med aggsas! Stuvade macaroner med falukorv! sovatt'n! Kottbullar! Sallad! Palagg! Kall mjolk!!!
Ah gud!

Men som sagt: efter nyar! Innan dess far ni bjuda mig pa hur mycket mat och godsaker ni vill!!

JAG LANGTAR!! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska göra vad jag kan....!!!!

2008-12-10 @ 13:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0